Min bloggliste

mandag 19. september 2011

Hvem skal trøste knøttet?

Denne vakre boken av Tove Jansson
fant jeg hjemme hos mine foreldre :-)
Utrolig flotte ilustrasjoner

Lillegiraffen bare digger Hufsa, syns den er kjempespennende!
Sier bestandig vææææ når han ser bilder hav den hehe

Dette bildet fikk jeg bare ikke snudd i riktig posisjon!!!
men se de flotte fargene :-)

Boken har som sagt kjempeflotte tegning og er "håndskrevet".
Teksten skal se ut som den er håndskrevet, men skulle ønske de hadde tatt en enklere font! 
Den er litt vanskelig å lese, tror egentlig aldri jeg klarte å lese denne selv da jeg var lita jente. 
Lillegiraffen elsker bildene og lytter ivrig når jeg leser :-)

Jeg leter foresten enda etter boken 10 små katter , dere kan lese om den i dette innlegget.
Så om noen i blogglandia har et eksemplar liggende eller ser et når de er på et loppemarked! 
Please kjøp den med til meg :-)


Ha en kjempekveld videre 

Klem klem


1 kommentar:

  1. Heihei, du vant i min Give-away i september, send meg adressen din til ufostrikk@gmail.com, så får du en pakke i posten :)

    http://ufostrikk.blogspot.com/2011/09/og-vinnerne-er.html

    SvarSlett