Min bloggliste

fredag 30. september 2011

Buzzador

Jeg har i et tidligere innlegg fortalt at jeg er Buzzador, veldig kjekt å få testes ulike nye produkter :-)
Denne gangen fikk jeg en eske full av Santa Maria Thai produkter!
Første gangen vi hadde dette til middag så syns jeg maten ble litt kjedelig, da fulgte vi oppskriften på pakken!
Så inviterte jeg en venninne på besøk for å buzze til henne. 
Vi laga oss en wok med masse gode grønnsaker hadde kryddermix + kokkosmelk over + en liten dæsj med chilli paste! 
Dette ble SNADDER! 
Så nå gleder jeg meg til flere middager inspirert av det thailandske kjøkken :-)
Om du kunne tenke deg å bli Buzzador, ja da melder du deg inn på denne LENKEN


Nå får jeg forsøke rydde litt i heimen...
har  en syk liten gutt hjemme fra barnehagen :(
Ikke lett å være liten når man er så syk, har hatt 40-41 i feber i flere dager nå! 
natt til torsdag dro vi på legevakta, men de fant ingenting! 
Så da er det bare å ta det med ro på sofaen hele dagen, forsøke å få i mest mulig veske + mat! 
Blitt lite med mat, men lillemann drikker heldigvis godt :-)
Så nå håper vi på frisk og rask gutt snart :-)

Kan trygt si at det er slitsomt med syke barn når pappaen er borte på jobb så lenge...
da må man ha gode naboer og venner som kan stille opp å handle :-)
Tusen takk for hjelpen :-)

Ha en fin dag videre alle sammen

Klem

4 kommentarer:

  1. Nå har jeg endelig fått litt flere buzzador poeng, og håper jeg og snart får buzze litt :) Har iallefall vært veldig aktiv på verve fronten!

    GOD bedring til lillegutten som er syk!

    Klem

    SvarSlett
  2. Krysser fingrene :-)

    Tusen takk, håper på rask bedring ja!!

    Ha en fin fin kveld :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Heldig du er som har snille naboer og venner som vil hjelpe til, man blir litt handlingslammet når man er alene hjemme med sykt barn.

    Håper lillegullet er bedre♥
    Fin kveld til dere
    klem Hanne:)

    SvarSlett
  4. Ja man blir d.. men siden mannen reiser så mye som han gjør så er jeg avhengig av at noen kan stille opp når lillegullet er syk..
    Han er litt bedre i dag, men vurderer ny tur på legevakten i morgen... så vi får se hvordan formen hans er i morgen.

    Ha en fin kveld du også Hanne :-)

    Klem

    SvarSlett