Min bloggliste

tirsdag 13. september 2011

Coffee-mate

YUM YUM YUM

Hvorfor har vi ikke coffee mate i Norge?? 
Kanskje vi har?? noen som har sett denne hær i Norge??

Venninna mi fra Usa hadde med seg denne når hun kom hjem tilbake fra sommerferien! 
Dette er et melkepulver med smak av fransk vanilje... Smaker HIMMELSK i kaffen!
Så nå driver jeg å tråler nettet etter produktet... tar gjerne imot tips om noen har sett den 
et eller annet sted :-)

Om dere går inn på hjemmesiden, så ser dere at det fins utrolig mange andre smaker også!
Tror nok dette er et produkt som kunne ha slått ann i Norge, eller hva tror dere??

Nå skal bena slenges høyt i sofaen!

Ha en fin fin kveld

Klem




7 kommentarer:

  1. Nå har jeg også tatt meg en runde på nett, men ikke noen treff så langt. Det eneste jeg kan tenke meg er at det kanskje kan kjøpes på Ica, men det er bare fordi jeg tror de selger alt der;-) Skal si fra om jeg finner det noen plass.

    Her er det også beina i sofaen, ute er det surt og kaldt - skikkelig høstvær. Da er det ekstra koselig å være inne;-)
    Klem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hanne :-) Skal ile innom ica i mogen å sjekke, de er jo faktsk flike å ta inn utenlandske varer... så kanskje kanskje :-)

    Ha en fin fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  3. Jenta mi så Coffee Mate på OBS i dag. De hadde ikke den du viser her, men hun kjøpte en som heter Creemy-ett-eller-annet;-)

    SvarSlett
  4. ååå Tro om den er bare med melkesmak? må ile til obs å sjekke :-) Kanskje de har den hær også!

    SvarSlett
  5. Har svart inne hos meg men svarer her også:
    B-Hobo er kjøpt på fotobag.no, mens Libby er kjøpt direkte fra Kelly Moore.

    SvarSlett
  6. Så flott at tipset funket;-) Tror de produktene der hadde slått an her ja... skal sjekke i butillene her om de har dem.

    SvarSlett
  7. Hei!

    Sendte mail til nestle angående produktet, dette er svaret jeg fikk:

    Hei,

    Takk for mail.

    Coffee-Mate med smakstilsetning har vi dessverre ikke i vårt sortiment. I Norge har vi kun Coffee-Mate og Coffee-Mate redusert fett.

    Nestlé har et stort sortiment av ulike produkter på verdensbasis, men siden Norge er et land med få forbrukere er det mange produkter som ikke er å få her. Konkurransen om plassen i hyllene i dagligvarehandelen setter også begrensninger for antallet produkter vi har i salg i Norge.

    Vi registrerer ditt ønske slik at de som velger ut produkter til det norske markedet blir kjent med ønskene.

    Med vennlig hilsen

    Forbrukerkontakt
    AS Nestlé Norge

    SvarSlett