Min bloggliste

lørdag 27. august 2011

Jeg leter og jeg leter

10 SMÅ KATTER AV KIRSTIN LANGBO

Jeg leter etter denne vakre boken, men klarer ikke å finne den :-(
Jeg hadde denne boken da jeg var lita jenta, men nå er den borte...

Hjemme hos mine foreldre har mine brødre vært å ryddet uten meg... å det kan jeg angre dypt på nå!! 
for de har nok ikke sett verdien av denne boken... så den er nok kastet tenker jeg... :-(
eller mulig den ble "utlest" da jeg var lita... 

Se de vakre ilustrasjonene 

Jeg har vært i kontakt med forlaget, men boken vil nok ikke bli utgitt på nytt igjen desverre...

En venninne av meg har boken til sin datter, så jeg har fått tatt bilder av den!
men mitt høyeste ønske er å kunne få tak i et eget eksemplar slik at jeg kan vise lillegiraffen denne boken.
Han er så kjempeglad i katter, så boken hadde vært perfekt for han :-)

Så er det noen i blogglandia som har en slik bok liggende??
eller om dere er ute på bruktmarkeder å ser en slik bok blir jeg veldig glad om dere kjøper den med til meg :-) 

Nå er det bare noen dager igjen til min Give away skal trekkes, så meld dere på :-)

Ha en glad dag!

Klem


2 kommentarer:

  1. For ei herlig bok! Har du prøvd å etterlyse den på diverse babyforum? Mulig noen har ei liggende :)

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant den er hærlig :-)
    Har ikke testa ut på babyforum siden jeg ikke er aktiv på noen...
    men om du er på noen forum får du gjerne linke til meg :-)

    SvarSlett