Min bloggliste

lørdag 2. juli 2011

Jeg fikk jeg fikk :-)

Se hva min snille svigermor tok med til meg :-)
Denne vakre boksen fant hun hjemme hos sin avdøde mamma...
Lillegiraffens kjære oldemor som døde 1 april i år :-(

Noen som har sett denne før og kan fortelle noe om hvor gammel den er?
Kanskje den har en verdi?

Hun hadde brukt den til å oppbevare knapper i, å det skal den bli brukt til hær i heimen også!

Nå har den fått hedersplass i glass skapet i stua, kan ikke pakke bort noe så vakkert!

Det er jo en juleboks, men den skal få stå fremme året rundt 
En fryd for øyet :-)

I går vant jeg foresten en pakke inne hos Snøstorm, den skal bli en give away hær hos meg :-)
Gleder meg såå til å få pakken!! 
Så dere får følge med, for snart blir d give away hær hos meg :-)

Snart er det natta på meg, lillegiraffen bestemte seg for å stå opp kl 5 i dag!! Så sitter hær å kjemper med å holde oppe øynene! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar