Min bloggliste

lørdag 28. mai 2011

Trenger litt hjelp ???

Jeg har som tidligere nevnt at jeg skal dekorere 2 små barnestoler og et bord på lillegiraffens rom, de er til nå blitt malt i en nydelig blåfargen (får desverre ikke tatt bilder i kveld da lillegiraffen ligger å sover...
Har funnet ut at jeg skal bruke den orange og gule retrotapeten, hadde i utganspunktet tenkt å bruke den grønne også.. men mønstret på den er for stort, så d vil ikke bli noe pent...
Hær ser dere tapetene jeg snakker om!

Så jeg trenger hjelp til å finne en tapet eller noe annet jeg kan kombinere med den orange/gule tapeten..
Kan gjerne bytte noen meter av begge disse tapetene mot noe som kan passe sammen med den orange/gule 

I morgen så reiser jeg og lillegiraffen til Tyrkia, vi gleder oss STORT til sol og varme :-)
Så nå er det kaos i heimen med klær som skal brettes å pakkes ned :-) 

Ha en kjempefin uke alle sammen, så høres vi når vi kommer solbrune hjem igjen :-)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar