Min bloggliste

tirsdag 16. august 2011

Hjemme igjen

Hei alle sammen!

Da var vi hjemme igjen etter 2 fantastiske uker på Kreta :-) 
Sol og bad fra morgen til kveld med masse god mat! Jeg bare elsker den greske maten :-) så nå blir d slanking når hverdagen setter inn.....

Har ikke fått lagt inn noen bilder enda, men dere skal få se litt så snart jeg får de på plass i macen min :-)

Vaskemaskinen har gått fra morgen til kveld siden vi kom heim, utrolig hvor mye som skal vaskes etter 2 uker på ferie... 
Vi forbereder barnehagestart hær i huset, lillegiraffen starter i barnehage i morgen... En ny epoke for lillemann :-) Det kribler nok mest i magen til meg mammaen tenker jeg... Kjenner at jeg gruegleder meg! 
Blir en smule rart å skulle sende han dit etter å ha vært hjemme med han i snart 2 år! 2 fantastiske år :-)
Mamma sitt lillehjerte er blitt stor gutt :-) 

Kom foresten hjem til hyggelig lesing hær i bloggen, har vunnet 2 give awayer! Jippi :-) Skal se å få laget et innlegg om de når jeg mottar premien :-)

Dette ble et kjedelig og bildeløst innlegg... men jeg lover å komme bedre tilbake!
Nå skal jeg stikke ut å hente min KELLY MOORE BAG som en venninne har tatt med 
fra Usa til meg:-)  GLEDER MEG :-) 

HUSK Å MELDE DERE PÅ MIN
GIVE AWAY!!
FLOTTE SNØSTORM PRODUKTER Å VINNE 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar