Min bloggliste

fredag 25. mai 2012

Jeg Buzzer Vanish

Jeg er så heldig at jeg får lov å være buzzador! 
Da får man slike spennende pakker i posten, som dere ser 
er lillemann veldig spent på at mammaen skal åpne pakken!

Denne gangen er det Vanish som jeg skal få lov å teste og fortelle om :)
Se SÅ mange flotte produkter :)
Blir fantastisk å teste dem alle sammen :)

Jeg får i tillegg lov å dele ut prøveposer med vanish til venner, kjente naboer osv.. 
Så da har jeg sjangsen til å gjøre andre glade også :)

Anbefaler alle å bli buzzador, genialt å få teste produkter før alle andre  :)
Se mine tidligere buzzador innlegg for info om hva jeg har testet :)
Om du vil bli buzzador følger du bare denne LINKEN

Ha en fin fin dag videre :)
Nå skal jeg og mannen ut å nyte en lunsj i byen :)

Klem klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar