Min bloggliste

søndag 19. juni 2011

Nytelse for øye og mage

Hei på dere :-)

Var på Åhlens hær om dagen, de hadde fått inn masse fint :-)
Falt for disse søte krukkene med cupcake pynt 

Sjokolade linser, gelehjerter og minimarengs <3

De hadde ellers masse masse fint, kommer bestandig ut med 
noe i en pose når jeg har vært dær... 
Krukkene kan jeg bruke til scrappestæsj når pynten har havna på kaka :-)

En liten oppdatering på basilikumen min er vel på sin plass :-)
Den vokser og gror som dere ser! 
Gleder meg såå til å få laget pesto!!

Vi nyter godværet i nord, er ikke spådd like bra til uka.. men vi er evige optimist hær i nord.. så vi krysser fingrene for sol i enda en uke :-)

Ha en fin fin søndagskveld folkens! Nå skal jeg ta et skippertak i giraffheimen... har ikke vært så mye inne de siste dagene.. så d ser ut deretter også :-P

Klem klem


1 kommentar:

  1. Det er type sunn kjeks ja. Den ene typen er helt uten sukker:-) Kommer oppskrift i løpet av dagen:-)

    SvarSlett