Min bloggliste

søndag 10. april 2011

En hekla muffins

Endelig kommer bilde av muffinsen jeg har hekla, ting tar tid i giraffhuset om dagen...
Hekling står ikke øverst på "to do" lista desverre. Når kveldene kommer så er jeg stuptrøtt og sliten så er ofte i seng rundt kl 22...... men det er vel slik det er å være mamma til en liten giraff gutt, flere småbarnsmødre som har det slik eller? 
Oppskriften på denne muffinsen fant jeg hos lillehottentott, bloggen hennes er verdt et besøk :-) 
Skal forsøke meg på flere muffins, har en del småjenter som sikkert kunne tenkt seg en muffin eller to å lekt med.. Så regner med det blir noen muffins å finne i diverse bursdagspakker fremover :-)

Nå når det begynner å bli vårlig, har vi vært mye ute å kosa oss :-) Så deilig å kjenne "vår" lukta :-) Bålkos i fjæra, småturer rundtomkring hær vi bor, deilig å slippe så mange lag med klær <3 
Jeg bare elsker denne tiden fremover <3

Dere får alle ha en super mandag 

Klem fra giraffheimen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar