Min bloggliste

onsdag 2. mars 2011

Barnerommet

Da skal dere få en sniktitt på lillegiraffens soverom :-)

 Vi har valgt å ha jungeldyr tema som dere kan se :-) Bildene er fra Blafre, æ syns produktene demmes er helt fantastisk. Må holde hart på visa kortet når jeg er innom nettbutikken å sikler hehe


Er kjempefornøyd med denne siden av rommet,  gjenstår en del før vi er helt klar med resten..
Skal blant annet henge opp noen hyller til bøker, han har også et barnebord + stoler som skal males og dekoreres. Kom gjerne med forslag til hvordan jeg skal dekorere bord + stoler... Driver også å leter etter passende lampe til rommet, syns utvalget på barnelamper er så begrenset.... 

Ser foresten at jeg har fått 4 følgere, JIPPI :-) 
Så koselig at noen syns det er gøy å titte innom min blogg :-)

Ha en fin kveld alle sammen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar