Min bloggliste

mandag 7. februar 2011

Amigurumi giraffen min



Den liker å sitte i vinduet å titte ut på alt som rører seg utenfor :-)


Har heklet den etter mønster  fra candy og garnet Candy, 100 % bomull med heklenål nr 3
Dette er et av mine første hekle prosjekter :-)
Da jeg kom over amigurumi hadde jeg aldri tatt i ei heklenål før... men fant fort ut at d egentlig er ganske så enkelt :-) Kjøpte bøkene til Mia Bengtsson som har denne bloggen,  bøkene hennes er kjempe enkel å lære å hekle ut fra. Ser at hun nå har en bok nummer 3 på gang også, spennende :-)

Ha en fin dag videre

3 kommentarer:

  1. Hei, og velkomen som bloggar :)
    Kjempeskjønn giraff du har hekla her! Forstår godt at du likar desse dyra, dei er verkeleg majestetiske :)
    Takk for koseleg kommentar på min blogg. Eg deler dessverre ikkje mine eigne oppskrifter, mest av alt på grunn av det leie andre heklarar har kome borti tidligare (særleg Kaptein Biff).
    Men eg tek som sagt imot bestilling om du òg vil ha ein Hekkan Hekkel-Timmy! :)

    Mvh, Kristin

    SvarSlett
  2. Tusen takk for d du :-) Grattis som første person som kommenterer i bloggen min :-) Blogging er ganske nytt for meg, så driver å prøver meg frem hær...
    Skjønner godt at du ikke deler.. lov å spørre ;-) Hvor mye koster en Timmy hos deg da? Har egentlig lyst å hekle den selv... dukker kanskje opp et mønster til salgs en gang...

    SvarSlett
  3. Beautiful work and a darling giraffe!

    SvarSlett